fredag 11 december 2009

love is in the air

Jag måste bara säga att jag har VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR, verkligen! Jag hade inte ens tänkt tanken när dom igår gav förslaget att dom skulle ta med Ellioth när dom handlade idag, och sen hem, för att jag skulle få sova lite...
Hur gulligt är inte det?
Önskar dom läste min blogg så dom kunde ta del av mina ord, JAG ÄLSKAR ER SÅÅÅ <3

Jag älskar hur dom har uppfostrat mig, för jag är (tycker jag själv!) faktiskt väluppfostrad om än lite bortskämd. Det jag är tacksam för är att jag alltid har fått varit med på allt (resor, fester och annat galej...) och att vi alltid haft ett sånt fantastiskt förhållande till varandra. Vi har alltid varit så öpnna och ärliga mot varandra...
Jag hoppas att jag får ett sånt förhållande med mina grabbar, även om jag tror att det blir lite svårare i en mamma-son-relation...

Nu ska jag se upplösningen av Idol och sen hoppas jag att Fia & Mogge ringer och vill bli hämtade snart för mina ögon går redan i kors :)

Förresten hade vi ju besök av Ellioth och Eltons gammelmostrar, gammelmorbror och sysslingar nu ikväll vilket var jättetrevligt! Tack för presenterna!...och bilder kommer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar