söndag 13 december 2009

Jorå, vi lever...

Ber om ursäkt för dålig uppdatering igår men det var verkligen full rulle hela dagen, om man bortser från min sovmorgon till kl 12 :) Efter det var Sofia och jag ute och övningskörde hela eftermiddagen, skitskoj, och på kvällen var vi hembjudna till dom på varm smörgåstårta, skitgott! Efter en sån dag stupade jag i säng direkt när jag kom hem, och jag minns knappt att jag ammade Elton men han låg fortfarande vid mitt bröst när jag vaknade så det måste jag gjort :)

Nu ligger alla tre grabbarna och sover, Mange och Ellioth i Ellioths säng och lilla Elton ensam i vår säng...Bra där, märks vem som regerar i vårt hus :)
Ska bara äta upp min gröt så ska jag gå in och väcka storprinsen för han ska iväg och lussa för dom stackars sjuka på infektionsavdelningen uppe på sjukhuset, med min syster!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar