onsdag 14 januari 2015

Vita Eos, in love



Igår hämtade jag hem den, världens finaste lampa <3 Den var det sista som behövdes för att sovrummet skulle bli top notch! Här trivs vi! Och jag kan inte annat än längta efter alla mysiga amningsstunder här inne <3

Igår hämtade jag hem ett litet monster till Elton från förskolan. Han hade rymt över staketet, vägrat att lyssna, flinat och spottat mot fröknarna. Det blev ingen kul eftermiddag alls för den killen som insåg sina misstag och grät så länge att tårarna nästan tog slut. Vi pratade med honom, lugnt och stillsamt och det tog hårt på honom. Vi får väl se om han sköter sig bättre idag :/ Han fick börja morgonen idag med att be om ursäkt till pedagogerna och lova förbättring!

Nu har jag precis krupit ner i sängen och ska ta en nap. Messade lite med en kompis igår och råkade skryta om hur bra jag sovit sista tiden, det skulle jag ju inte gjort då jag endast sovit ett par timmar inatt :( Är galet trött nu då jag även tvättat lite och städat hela huset nu på förmiddagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar