onsdag 14 januari 2015

En bättre dag


Den här killen hade skött sig exemplariskt på förskolan idag <3 Det är alltså inget fel på öronen på honom, det är nog mer sällskapet som inte passar honom. Två busiga femåriga killar ihop, behöver jag säga mer?:) Men nu vet Elton vad som gäller och vad man går miste om om man bråkar på förskolan. Det återstår nog bara att påminna honom varje morgon för med minnet verkar det vara lite sådär :)

I eftermiddag var jag iväg och fixade mina naglar hos Martine. Hon blev lite lagom nervös när jag fick typ förvärkar eller något. Det kom och gick med typ 4-5 minuters mellanrum, höll i sig i någon minut eller två, och gjorde svinont i magen. Efter någon timme avtog dem och försvann, kanske var det bara vanligt magknip? Jag vet inte, jag minns inte hur värkar känns :/

När jag kom hem lade jag mig för att vila och sedan kände jag mig helt som vanligt. Ellioth var inne och gjorde mig sällskap och facinerades av den nya lampan :)

Ikväll går alla mina tankar till min bästa lil'sis Fanny och "lilla farmor" <3 FUCK CANCER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar