lördag 24 januari 2015

6 år som gift

I love you for all that you are
all that you have been
and all you are yet to be 
Idag för sex år sedan stod vi barfota på en strand i Thailand och lovade varandra evig kärlek. Jag som aldrig ens ville gifta mig. Den där mannen, med stort M, tog mig med storm den där juldagskvällen 2006, och redan i mars 2008 gav han mig den finaste gåva man kan ge någon, ett barn- Ellioth <3 Den 24/1 2009 gifte vi oss och den 7 november samma år kom vår fina Elton <3
Vår sjätte bröllopsdag trodde vi skulle bjuda på ett mindre kaos med ömma bröst och barnbäck men istället blev det en god middag i lugn och ro och en överraskning i ett par fina örhängen! Tack <3

I åtta år har vi hållit ihop, jag och min M, och som i alla förhållanden har det varit många ups and downs men trots det älskar jag honom mer och mer för varje dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar