torsdag 22 januari 2015

Nervositet utan dess like

Denna dag inledde jag med sovmorgon då natten var hemsk. Inte bara av den anledning att fogarna dödade mig utan båda barnen kom ner strax efter midnatt och det blev helt galet trångt. Alla sov vi oroligt också och vid 5 vaknade jag av att Elton krupit upp på mig och låg liksom mage mot mage och bebisen inuti var helt vansinnig :) När de gick upp vid 06.30 tog jag två värktabletter och somnade om till 10. Därefter gick jag upp och plockade, tvättade, boade och städade. Nu får bebis komma hem till ett kliniskt rent hem! Viktigt :/

Har känt mig nervös, mått illa och varit väldigt nära tårar hela dagen. När jag har hämtat hem grabbarna och under att Ellioth är varm brast det. Tempen visade 38.0 grader och alla planer för morgondagen gick i stöpet (våra fantastiska grannar har tre kids och har varit sjuka hela hösten så ville inte lämna dem dit...även att de självklart ställde upp ändå <3). Ringde till M och grät, som i sin tur ringde farmor och farfar. Jag ringde vidare till Fanny och grät, och morgondagen är ändå löst. Farmor och farfar kommer och tar barnen på dagen och sedan ställde Fanny och Stefan in sin "gå-ut-och-äta-kväll" och sover hos oss och tar barnen <3 Kärlek!

Jag är så jäkla nervös inför morgondagen. Nu gäller det liksom, imorgon är det dags (om det inte skulle vara fullt på förlossningen!)... Det är ju lite sent att ångra sig nu. Jag tänker på imorgon när de tagit mitt vatten, då är det verkligen igång... Fy, kräks nästan av tanken! :/

Tänk att dessa två troligtvis är storebrorsor till en ny liten familjemedlem imorgon, galet <3 (Feberkillen somnade på soffan ikväll...)

Sålänge jag är med i gamet imorgon och inte har för ont uppdaterar jag nog på Instagram så följ mig där; fiuten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar