fredag 2 januari 2015

Tjockamolla





Jo, det här går ju i en faslig fart och idag går jag in i v. 36 (35+0) vilket innebär att det borde vara tre veckor kvar till igångsättning. Det känns både läskigt och spännande! Jag ska till barnmorskan, för näst sista gången, idag och då får jag säkert datumet i handen :)

Jag vägde in mig idag, stadiga 17,5 kg har jag gått upp. Jisses! "Mer att älska" menade min kära granne, mycket att kämpa bort sen tänker jag. Till sommarens början tänker jag att jag får ha max 5 kilo kvar att gå ner, vi får väl se... Jag hoppas amningen kommer funka bra och göra att jag rasar i vikt :)

Jag ska nog be barnmorskan känna på mig idag också och förhoppningsvis säger hon att jag är stängd som en mussla. Efter nattens hemska förvärkar kommer jag nog börja nojja annars :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar