måndag 12 januari 2015

Njuta med faslig smärta


Försöker njuta av magen nu de sista dagarna som återstår av graviditeten men det är inte lätt när jag har de problemen jag har. Igår grät jag i princip hela dagen då jag hade så satans ont och ingenting hjälpte. Imorse ringde jag Kvinnohälsan då jag inte står ut med värken och behöver få hjälp med smärtstillande. Deras telefontid öppnar som sagt vid 8 och när jag ringde 7.20 gick det inte komma fram. Ringde igen 7.30 och då var telefonkön fylld för dagen. Så var det med det liksom. Kul. M tog barnen till skolan och förskolan för att jag skulle få vila och ta det lugnt och han hämtade dem även. Idag har jag mest  legat och visst känns det kanske liiiite lite bättre men jag står fortfarande inte ut med smärtan. Imorgon får jag försöka ringa igen och kommer jag inte fram då blir det förlossningen... Känns bara trist att belasta dem med problem som i och för sig är graviditetsbetingade men som inte har med att föda barn att göra :/

Nu ligger jag i soffan och spanar på grabbarna när de kör Kinect vilket är deras motion för dagen (de har ju varit ute på skolan och förskolan så då känns det okej...). Igår var hela familjen i Skarpan och åkte pulka vilket var väldigt energikrävande då backen ju faktiskt är riktigt hög :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar