tisdag 13 januari 2015

Vem är du?


Snart, SNART, får vi träffa dig <3

Vem är du som legat där inne i min mage så länge? Som nu kurat ner sig långt, långt ner i mitt bäcken för att göra sig redo för att entra världen? Som sparkat mig gul och blå på insidan, tvingat upp mig tio gånger varje natt för att kissa och gett mig halsbrännan som ger känslan av att det slår lågor ur både mun och näsa?
Älskade lilla groda, snart <3

Vem tror ni det är? Är det en flicka eller pojke? Kommer hen den 23:e eller har hen bestämd sig att stanna längre (kortare)? Vad väger hen? Är hen lång? Kom igen nu, kommentera! Jag LOVAR att sätta mig vid datorn ikväll och godkänna kommentarerna!

(LISA: Jag tycker man kan använda ordet hen då man inte vet könet eller om det inte spelar någon roll i sammanhanget! När jag var väldigt anti hen berodde det på det där "hen-dagiset" där barnen var hens istället för hon och han :)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar