tisdag 27 januari 2015

Välkommen hem

Det blev ingen hemgång igår då Elvis blodsockervärde åter igen var dåligt nästa gång de tog prov. Jag blev ledsen och besviken och ville inte stanna ensam men då kom den söta barnmorskan med förslaget att vi fick stanna allesammans. Detta gjorde alla lyckliga, speciellt brorsorna som tjoade: "Jippi, vi ska få sova på sjukhus!" och sedan skyndade de hemom för att hämta pjamasar men även för att köpa Mc Donalds till oss. Jag hade ätit mackor i två dygn så det där skräpmålet satt jäkligt fint! Efter det duschade vi killarna och bäddade ner dem skavfötters i en säng och sedan sov de gott hela natten! Personalen var så imponerade av dem då de inte vaknade någon gång trots att de var inne hos oss var tredje timme hela natten :) Ett lågt socker på natten kompenserades med ett bra värde på morgonen och vi skulle få åka hem... Dock brast det i kommunikationen igen och de ville ha två bra värden efter varandra för att släppa hem oss. Grabbarna åkte hem och myste lite och lagade lunch medan jag och Elvis fick stanna på Special BB för ett mål mat till. Ett gott värde därefter och vi fick äntligen komma hem här i eftermiddag! Jag och Elvis har nyss vaknat från en nap och ett mål mat på sängen och snart ska jag få inta min favoritmiddag- biffar med currypasta, salami och fetaost, mums!

Denna bebisbubbla <3 (Passar på att njuta, imorgon är ju tredje dagen och det är väl då man tjuter?)

Elvis gör tummen upp för hemgång <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar