lördag 27 december 2008

Vår dag!

Idag då,
jo, Ellioth lät oss först sova till 8, då han drack lite välling
och därefter valde att somna om till 9.45.
Tackar!
Tror han börjat skämma bort oss aningen kanske :)
Därfter väntade jobb för mig, 12-15...
Det var massor att göra, kö hela tiden, så dem timmarna rusade förbi och jag var grym på PLU-koderna idag :)
När jag kom hem hade mina älsklingar städat hela lägenheten,
älskar att komma hem och öppna dörren då det luktar av liljekonvalj (doften på vårt skurmedel)!
Bästa grabbarna har jag <3

Middag i Ljungsbro på eftermiddagen,
och tacka gudarna för att julen är över och man slipper julborden!
Ellioth och jag tog oss en nap på någon timme,
medans pappsen fick slingor i håret!

Nu ska jag krypa upp i älsklingens famn i soffan,
och knapra i mig lite kladdkaka, MUMS!
Har unnat mig godis som fasen nu i dagarna,
men varje morgon visar vågen min minsta vikt jag varit nere på efter graviditeten,
så det tackar vi för!
Däremot börjar jag känna mig helt mjuk i kroppen,
så förut ringde jag Fanny och bokade träning måndag & tisdag!

Trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar