torsdag 11 december 2008

Estocolmo

Nu har vi packat och fixat,
imorgon gör vi ju ett nytt försök att inta den stora staden!
Förhoppningsvis lyckas vi undvika kräksjuka denna gången,
*håller tummar & tår*!

Vi har även hunnit med att fräscha upp här hemma,
jag dammade imorse (vilket Mange fuskat med de tre senaste veckorna vill jag lova),
och nu på kvällskvisten åkte snabeldraken fram,
medans pappsen och lillfisen bäddade rent...
Så nu har vi det så rent & fint här i vår lilla (?) vindsvåning!
(Jag vill fortfarande inte flytta...)

Jessica var ju även här innan,
med sin söta dotter Amelia...
Ellioth var ju inte blyg vill jag lova...
Brottade ner henne och drog henne i håret så hon började gråta,
Mange har nog endel att lära sin son där :)

Nu ska jag ta och krypa ner bredvid "Årets charmtroll" ;)
Han bakade jag bra där inne i magen, tjoho!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar