fredag 19 december 2008

Morgonmys

Så himla skönt att få sova ut för en gång skull (till 08.20),
det behövde vi båda!
Låg kvar och myste (läs: busade) i sängen i säkert en halvtimme!

Det märks att Ellioth börjat få lite separationsångest nu när han får vara hos morfar när jag jobbar för nu kan jag inte gå två meter från honom förrän han börjar gråta...
Han är livrädd att bli lämnad...
Även att jag vet att han har det hur bra somhelst hos morfar (och blir bortskämd till tusen),
så är det klart han helst av allt vill vara med Mange & mig.
Man vet ju själv hur man fungerade när man var liten!

Idag hade vi tänkt att ta en sväng till Johanna & Melle men jag kom på att vi inte har någon bil,
och jag pallar verkligen inte att gå ända till Johannelund i det här vädret!
Får se om vi tar en liten sväng ner på stan istället,
och inhandlar en present till Melle,
ska ju på kalas dit på söndag :)
Ikväll blir det iaf julbord med pappsens jobb,
och Ellioth ska självklart få följa med...
Har köpt nya rutiga byxor till honom (som matchar pappsens),
med en vit skjorta & fluga till det
lär ju han vara snyggast på festen :)
(outfit-bilder kommer kväll )

Hoppas du fick lite att läsa nu Kimberly,
detta inlägg är just for you :P


En fortfarande trött, men glad bebis
årets charmtroll var det ja :)
"kan själv" redan nu
hans mun fungerar fortfarande som en kran...
...ja, som ni ser :)






1 kommentar:

  1. Så söt han är :) Han förtjänade verkligen att vinna årets charmtroll :)
    EN liten fråga , På din blogg har du hur många som besökt din blogg, Hur fick du dit det ? :P hålle rpå att fixa en ny blogg och fattar inget :P haha

    SvaraRadera