torsdag 18 december 2008

En dröm?

Hela min morgon känns som en dröm,
minns bara allt väldigt svagt,
som att det var för ett halvår sedan eller något...
Coolt :)
Är fortfarande helt slut...
Har sovit sedan 9.30 till nu,
men ska krypa ner en sväng till med Ellioth!
Får se om jag hinner bli människa till ikväll :)

Frida:
Jo, har ju märkt att jag inte haft någon mens på en månad nu,
så därför borde man kanske testat ett tag till!?
Men samtidigt vågar jag inte chansa,
och kanskr får hela min semster förstörd...
Och eftersom den ändå skulle ut snart med tanke på syskon till Ellioth och så,
så kan jag ju lika gärna käka minipiller sålänge...
Mina första år med dem betydde heller ingen mens så vi hoppas det blir samma nu :)

Godnatt från oss :)

1 kommentar:

  1. Så himla jobbigt att det tar så lång till för kroppen att anpassa sig till preventivmedel, därför jag oxå har tvekat innan jag skaffade p-stav. Funkar ganska bra på mig nu iaf :) nee inge kul att ha mens när man är på semester, inget man orkar med i värmen! Hoppas det blir bra med mini piller! Kram Frida

    SvaraRadera