måndag 15 december 2008

Bara

Lovisa sa:

Av en slump hamnade jag på din blogg, en sak förundrade mig!
Du skriver hitan och ditan om hur människor är avundsjuka och inte konstigt hur de växter upp och blir mobbare. Men om jag inte läser helt fel så anser ju du själv att vissa ungar är fula, citat ur din blogg:

"Den där Kristina sitter nog säkert på en sån där ful bebis själv!"

Kanske lite väl magstarkt att kasta sten i glashus?Jag menar utseende är ju objektivt och om du har rätten att tycka vissa ungar är fula HUR i hela världen får ingen tycka att din unge är ful? Bara en fundering, men får jag säga mitt så anser jag att det är STÖRT fånigt hela skiten, håla på att tävla med andra människor vem som har sötast unge. Klart man tycker sin unge är den sötaste, det tycker iallafall jag!

Jag försvarade mig bara,
jag säger inte till någon att jag tycker att dennes unge är ful...
Sånt håller man för sig själv,
vilket jag lärde mig av mina föräldrar redan när jag var typ 5 år!
Hon väljer ju själv om hon går in och läser på min blogg!

Nu slutar jag strax jobba,
då blir det gymmet med Fanny
och sen ikväll kommer bilderna från helgen upp här :)

So long folks!

1 kommentar:

  1. håller med Lovisa!! Bloggen skriker dubbelmoral! och ja, det enda du gör är försvara dig i hela din blogg, orka bry sig.

    SvaraRadera