tisdag 2 december 2008

Utmaning

Har blivit utmanad av Frida , självklart antar jag utmaningen!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram: Måste hålla med Frida, vi har ingen tv (?) men om vi någon gång lånar hem en så blir det:
1. Postis Per
2. Dora
3. Supertrion
4. The Backyardigans
5. Nytt läge
6. Ensam mamma söker...
7. Bonde söker fru
8. Färjan
...Ja, tv:n står då mest på för Ellioths skull!

8 saker jag gjorde igår:
1. Gick upp alldeles för tidigt
2. Lärde mig en massa nytt på nya jobbet
3. Fnittrade sådär galet så det inte gick att sluta (varför blir det såhär ?)
4. Tränade så svetten rann
5. Handlade pizza, läsk, godis, glass & chips till mina sjuklingar
6. Bytte bajsblöja
7. Fick snor på hela mina byxor (Inte mitt egna alltså)
8. Somnade på soffan kl 21.30

8 saker jag ser fram emot:
1. Jul, Ellioths första liksom
2. THAILAND
3. Thaimat i en månad
4. Flytten
5. Renoveringen av nya lägenheten
6. Framtiden
7. Att komma in i den "nya" vardagen lite bättre
8. Jobb idag

8 favoritrestauranger: Får hålla med Frida här också, jag äter ALDRIG ute. Vi lägger aldrig pengar på sånt utan sparar till resor istället, men där äter man ju sen ute varje dag :)
1. Fisherman (rest. på Kata Beach Thailand, utan el!)
2. Hakepi (restaurang & restaurang vet jag inte...)
3. Thai Coconut
4. Sol & Ris
5.
6.
7.
8.

8 saker på min önskelista:
1: Att alla mina nära och kära får vara friska & lyckliga
2. En bebis till, eller två
3. Giftermål
4. En triss med högvinst :)
5. En Urban Jungle
6. Ett välbetalt jobb
7. Att dessa frågor snart ska ta slut...
8. - 8kg på min kropp tack!

8 personer jag utmanar:
Halajna, Johanna P, Johanna L, Chrissan, Linda (Majas mamma), Linda (Ebbas mamma), Ftanny, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar