onsdag 10 december 2008

Grattis Ellioth!

Fick sluta lite tidigare idag,
gick hem redan vid 16.
Det ringde knappt någon,
hade 40 min mellan samtalen och
då kändes det som dem två sista timmarna kunde kvitta!
På måndag, när jag jobbar nästa gång,
tänker jag sätta mig på både Norge-samtal & fakturafrågor...
Blir så rastlös av att ta så några samtal som idag :)

Fick eskort hem,
av mina fina familj.
Hemma blev det lite siesta
medans pappsen for till Maxi för att inhandla provians.
Det viktigaste var saffran för vi är igång med luciabaket!

Dagen till ära blev ju vår lillprins hela 9 månader också,
han är stora killen nu!
Kan inte fatta att det var nio månader sen jag nästan plågades till döds
för att klämma ut den lilla guldklimpen!
Jag kan bara säga att när man får barn rusar tiden förbi,
jag vet inte hur man ska hinna ikapp den riktigt...
Någon som kommit på det?
Ge mig gärna tips isf!
Nu tillbaka till baket!

Ni får njuta av några bilder på charmtrollet sålänge:

perfect.
gladskit.
stora killen, som jag nämnde :)

Godkväll!


2 kommentarer:

  1. Tiden får du aldrig tillbaka men kom ihåg att ibland bara stanna upp och njuta av tillfället liksom :-)! Min äldsta fyller 5 år i februari tyckte det var 2 veckor sedan jag klämde ut honom :-)!

    SvaraRadera