torsdag 11 december 2008

Årets charmtroll!

Det är vår grabb det :)

13 kommentarer:

  1. Grattis, gud vad roligt för er! Han är ju super söt:) kram Frida

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Grattis till Elliot!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att det blev Ellioth som vann, ett stort grattis!!

    SvaraRadera
  4. Åh så roligt! Grattis!

    SvaraRadera
  5. smart drag med mössan!

    SvaraRadera
  6. Gud va kul! Grattis! Men med en söting som han finns det ju bara första plats att komma på =) Vi ses imorrn! Kramar Johanna

    SvaraRadera
  7. GRATTIS!! hade hellre velat se hans suuupercharmiga öron på bilden! =)

    Lena heter jag, kollar in din blogg ibland när jag har tid med datorn. Avgudar mamma-bloggar, kan känna igen mig själv i mycket!

    SvaraRadera
  8. Grattis, vad kul! Fast det är klart - han e ju himla söt så jag är inte förvånad!

    SvaraRadera
  9. Haha, fan han måste ha öron utav stål, dom får ju mössan att se ut som ett rymdskepp :-)
    Han är ändå ganska söt, men jag tycker inte att man skulle få ha mössa på sig på den där fotograftävlingen.

    SvaraRadera
  10. Jätte GRATTIS!! Rätt unge vann :)

    Snabeldrake? Huh??

    Sen så måste jag även få tillägga att du passade jätte bra i lugg.

    Ha en bra helg!

    //Sara! www.boddanslilla.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Gud, så söt =)) Jättegrattis :D

    SvaraRadera