lördag 13 december 2008

shoppingstaden!

shit vad kommentarer jag fått,
kul kul!
fattar inte hur denna anonyma orkar...
varför ska vi tävla nästa år utan mössa?
vi har ju redan vunnit,
varför ska vi då tävla igen?
vi skulle ju bara vinna iaf,
det kan bli någon annans tur ist :)

vi har det skitbra här uppe i djursholm,
och blir ompysslade av johanna & pontus...
igår bjöds det på restaurangmat,
massor skitsnack,
snacks,
och massor wii...
det sistnämnda är ju helt galet kul
och idag har jag träningsvärk som heter duga vill jag lova :)

idag har vi sprungit på stan,
och det var nog minst tio påsar vi hade med oss hem!
lite till varje familjemedlem,
men mest till mig :)
(bilder på det vi inhandlat kommer imorgon!)

nu bjuds det på varm smörgåstårta,
sen blir det wii...

wii :)

3 kommentarer:

  1. många har sagt det och jag säger det igen... bry er inte om andras kommentarer!! det handlar om den svenska avundsjukan och det är inte konstigt att barn mobbar när vuxna människor beter sig på det här sättet!! helt otroligt!! Jag tycker Ellioth är assöt =)) o en snygging kommer han bli med åren ;-)

    SvaraRadera
  2. Skriv gärna receptet på smörgåstårtan! Jag har sökt efter ett recept men inte hittat nåt bra! /Karin

    SvaraRadera
  3. Av en slump hamnade jag på din blogg, en sak förundrade mig!
    Du skriver hitan och ditan om hur människor är avundsjuka och inte konstigt hur de växter upp och blir mobbare. Men om jag inte läser helt fel så anser ju du själv att vissa ungar är fula, citat ur din blogg:

    "Den där Kristina sitter nog säkert på en sån där ful bebis själv!"

    Kanske lite väl magstarkt att kasta sten i glashus?
    Jag menar utseende är ju objektivt och om du har rätten att tycka vissa ungar är fula HUR i hela världen får ingen tycka att din unge är ful?

    Bara en fundering, men får jag säga mitt så anser jag att det är STÖRT fånigt hela skiten, håla på att tävla med andra människor vem som har sötast unge. Klart man tycker sin unge är den sötaste, det tycker iallafall jag!

    SvaraRadera