tisdag 30 december 2008

skrytmorsa!

jag kan tycka att mange är lite skrytig gällande ellioth,
det är "titta vad ellioth kan", "titta vad ellioth har" osv...
även om jag innerst inne ville visa upp honom för hela världen,
och berätta för varendaste kotte vad han kan så
drar jag mig gärna från att vara den där skrytmorsan...!

men då gick jag in och tittade i mitt bloggarkiv
och i marmånad var det det enda jag gjorde,
skröt alltså...
haha, jag måste varit helt översköljd med känslor :)
gå gärna in och kika,
tyckte nog att det var lite gulligt iaf :)

nu slutar jag om 5 min...
skulle egentligen ha tränat med ftanny men jag hoppar det för solning istället!
det är ju trots allt nyår imorgon,
och brännan syns ju direkt,
medans musklerna nog dröjer ett tag :)
får se om gymmet är öppet imorgon och om jag tar en sväng då!

tjo sålänge!

2 kommentarer:

  1. vet inte hur de e är i simhallen men sporthallen är iaf stängd nyårsafton och nyårsdagen

    SvaraRadera
  2. Hej! Hamnade på din blogg av en slump och gillar den starkt=) Tycker du verkar ha så fin blond färg på ditt hår. Vilken frisör går du till och fixar det? Är själv blond i grudnen på brukar gå till frisör för att ljusa upp det lite, men blir aldrig riktigt nöjd=/ /Lojs

    SvaraRadera