måndag 22 december 2008

Tröttast!

Idag är jag trött som en sån där koala...
Ellioth, lilla stackaren, får aldrig vara frisk. Han är helt igentäppt och har jordens hosta vilket har väckt honom var femte minut hela natten. När han väl har sovit sina fem minuter så har han snarkat som en tok vilket bidragit till att jag inte fått sova alls...!
Jag som är så beroende av min sömn för att jag ska kunna vara människa...
Visst, förr behövde jag mina 8 h, idag kanske jag har fått böja mig till iaf 5 h...Men sömnen är helig, och jag behöver den!
Man får ju aldrig tid att ta igen den heller, hrmm...!

Sitter på jobbet nu iaf och det är dölugnt!
Dem som ringer är däremot inget vidare trevliga då dem väntar på paket dem blivit lovade innan jul som nu inte visat sig komma...Och jag förstår dem!
Kan ju bara utgå från mig själv som väntar på en fin klänning jag ska ha med till Thailand, förhoppningsvis kommer avin idag, annars får jag också ringa och skälla :)

Thailand om 13 dagar då,
NICE :)
...för att inte tala om att få se Ellioth träffa tomten och öpnna massvis med paket om 2 dagar!
Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar