fredag 19 december 2008

Mina finaste!

Vi är precis hemma från (ett sånt där svindyrt) julbord i Söderköping,
vilket Manges jobb bjöd på...
Jättefint, massor mat,
men inget som direkt passade min mun...
Det godaste var nog chokladen med cornflakesen i :)

Behöver jag nämna att Ellioth charmade hela restaurangen?
En tysk blev helt störtkär i honom,
pussade honom & fotade honom!
Resten av restaurangen var också där och pillade & berömde!

När jag avslutningsvis kom ut från toaletten,
innan färden hem,
stod Mange och Ellioth precis utanför...
När jag då såg Ellioth fick jag en sån där känsla,
att "shit vad fin han här!"!!!
Inte konstigt att alla blir helt tokiga i honom,
han är ju både toksöt & världens charmigaste!
Ja, titta och njut sjäva här nedan :)


snyggposen :)
tyvärr tjejer, han är mammas kille :) mina underbara grabbar <3 ...and again...
...and again. man kan inte få nog liksom!
mm, han charmade ALLA!

mår inget vidare,
godnatt!

1 kommentar:

  1. Hjääälp...., finns ju ingen sötare!!! de har ni gjort bra ;)

    SvaraRadera