fredag 12 december 2008

Du har fel, anonym!

Anonym sa:
MEN, utan mössa hade han aldrig vunnit. Det vet du med, därför ni tog på mössan!

Helt fel! Utan mössa hade han fått ännu fler röster, för hans öron är sååå charmiga, dem är ju han liksom!

Denna anonyma är till 100% en tjej.
Detta är så typiskt tjejer. Dem kan aldrig unna varandra något...
Jag var inne på en rent ut sagt, SKITSNYGG, tjejs blogg,(http://aangelicab.blogspot.com/)
och jag skrev det till henne! I övrigt hade hon fått kommentarer som "du är för smal", "du är för tjock", "utan smink vore du inget" osv...
Herregud, varför inte bara unna henne att hon ser bra ut? Utan att gå till sig själv, se sina egna brister, och då i ren avundsjuka uttrycka sig så dumt?
Kan någon förklara detta för mig?
Jag fattar inte!
Ingen är perfekt (förutom Ellioth :)),
men för den skull sluta klaga!

Nu skiter jag i det här och drar till Stockholm istället!
Ses på söndag igen,
om jag inte råkar haffa Pontus "bloggdator" for a while :)

6 kommentarer:

  1. Håller helt med dig! Tycker din lille kille är hur söt som helst, med eller utan mössa. Han har verkligen söta drag.

    Hur orkar folk gå in och läsa en blogg för att sedan klanka ner på en bebis utseende???!

    SvaraRadera
  2. spela roll, va där och röstade. Fanns då flera vinnare, barn är söta. Ingen hyperseriös tävling heller!! Vet inte hur ditt barn ser ut utan mössa, men troligtvis så vann han pga den coola mössan och stack ut ur mängden. Utan den skulle kanske inte lika många dras till hans bild, too bad för dem svartsjuka att dem inte kom på iden att försöka sticka ut, om nu vinsten var så viktig!!

    SvaraRadera
  3. Hon såg ut som en blandning av dig och Magdalena Graaf :) Snygg iallafall, ja.
    När ska ni flytta till Johannelund? Jobbar på Ica där så då kanske man får se er lilla söta kille nån gång "på riktigt" :)
    /Lisa

    SvaraRadera
  4. Tävla nästa år utan mössa!!

    SvaraRadera
  5. sv; det är lungt att du länka :) bara kul! Och jag kan med en gång säga att din son är hur söt som helst, med eller utan mössa (som anonym skrev) han är världens sockertopp ju :) så skit i otroligt avundsjuka anonyma idioter!

    SvaraRadera