söndag 7 december 2008

BloggSofia

Jag har blivit så himla dålig på att blogga,
och ja,
jag får faktiskt lite ångest!
Bloggen har ändå blivit en del av mig,
jag älskar att blogga!
Skönt att få lätta på trycket ibland,
eller bara berätta om vår vardag...
Ja, jag gillar min blogg!

Mange jobbade som sagt på Platå igårkväll,
så jag och Ellioth åkte ut till min mamma & pappa och sov där
så att pappsen kunde få sova ut imorse!
Jag fick också sova ut,
då lillfisen inte slog upp sina blå förrän 9.30,
han har blivit en riktig sjusovare den där lille,
men det gillar vi!

Nu har jag och mamma varit på ljusparty hos Marita,
jag ser verkligen upp till henne!
Efter allt hon har gått igenom så verkar hon ändå så himla stark...
Hon bjöd på mat, fika & snacks till säkert 20 personer,
så himla gästvänlig, jag älskar att vara hos henne!

Mamma & jag hann även med en sväng på Ikano dessförinnan,
medans pappsen och Ellioth var på julmarknad i Gamla Linköping med gamla barndomskompisar till pappsen!
När vi var på ljusparty var dem + morfar hos faster Sanna där pappsen tog sin Thailandsspruta!

Nu ska jag ladda upp lite bilder på bloggen,
sen blir det familjemys!
Imorgon är det jobb 8-17 som gäller och jag längtar faktiskt,
det är så himla kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar