torsdag 25 december 2008

Sorry!

Det blev inget mer blogginlägg igår sen,
dåligt av mig!
Men julen innebär ju som vanligt så mycket stress,
och då är det bloggen som får lida :)
Jag lovar att kompensera er ikväll istället...
Mange ska nämligen jobba då så Ellioth och jag ska mysa här hemma i vår ensamhet!
Och eftersom han säkerligen somnar vid åttatiden så får jag sitta här framför och "mysa" :)

Blev en hellyckad dag igår iaf,
och en supertrevlig kväll hemma hos syster!
Händelserik är nog en bra beskrivning också...
Vi fick åka och hjälpa upp Fanny ur diket,
och då höll Rasmus på att bli överkörd, scary!
Well, well, jag berättar mer ikväll!

Vi gjorde också ett försök att se Wall-E som vi hyrde i förrgår,
eftersom jag deckade inann filmen börjat då...
Igår deckade jag efter fem minuter så det blev inget lyckat försök det heller :)

Nu ska jag vika tvätt,
sen far vi till Sparreholm!

Hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar