torsdag 11 december 2008

I see dead people...

Ibland känner man på sig saker bara...
Tog en titt på vagnen och insåg att den var fullastad med saker jag ska ha med mig när vi går idag. Fick då för mig att hissen säkert var trasig, kikade ut i trapphuset, och visst var den trasig!
Så nu har jag ringt och felanmält den, 28:e gången sedan i februari...Bra där!
Ska bli skönt att flytta, slippa ha bekymmer om den där hissjäveln!

Snart ska vi fara till Ljungsbro,
Ellioth ska få testa pannkakor,
jag ska åka och träna för att sedan fara tillbaka till Ljungsbro
och fixa till mig lite i håret!
Jag spyr nämligen på mitt hår nu, fy fasen!

Ikväll kommer Jessica och tittar på lägenheten,
hoppas hon vill ha den,
så jag kan komma "hem" och hälsa på ibland :)

Tjo!

1 kommentar:

  1. Vi åkte aldrig dit, va uppe i sthlm. Va bara med i tävlingen för att få den extra förstoringen =) Grattis till vinsten!!

    SvaraRadera