söndag 21 december 2008

I can

Blev en bra dag till slut,
trots denna eviga stress.
Blev ju en sväng till Ikano först,
för att inhandla min förtidiga julklapp,
den svinsnygga väskan ni kan se på bild nedan!
Sedan iväg till Melles kalas,
och jag kände lite ro i mitt mammahjärta när Ellioth äntligen fick träffa lite andra barn!
(Känner mig ju som en så dålig mamma när jag jobbar :()
Därefter jobb för min del i ett par timmar,
och det var faktiskt rätt skoj...förutom att jag glömt de flesta PLU-koderna :)

Har nog glömt att berätta att jag tillsist (efter många dagars letande) klickade hem min nyårsklänning på www.nelly.com! Och ett skitläckert armband lyckades trilla ner i shoppingbagen också, ooops!

nyårsblåsan :)
armbandet, mrs bijoux.
min förtidiga juklapp <3>

Nu ska jag krypa till sängs,
och innan jag somnar ska jag fundera på om filmen vi just kikade på var bra!?
Inside Man...Jo, jag tyckte nog det iaf!
Godnatt.
Btw, imorgon blir det nog inte mycket bloggande...
Jobb 10-19, därefter träning och sen blir det inte mer än middag och packa om när jag kommer hem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar