tisdag 9 december 2008

Vild unge!

Har en vilde här hemma som är på precis allt,
jag blir tokig på honom!
Tänkte försöka mig på ett inlägg men nu sitter han
och river ur sophinken och tuggar på gammalt papper...

Var iväg på babysim imorse,
Ellioth verkligen älskar babysim...
Vet inte vad han fått för sig när vi dyker för så fort han är under vattnet
skakar han på huvudet, ser jättekul ut!

Ellioth deckade totalt i vagnen direkt efteråt,
så jag tog en långis hem!
Efter det har vi lunchat,
vikt tvätt,
satt på en ny maskin med tvätt,
hängt den, dammsugit
och nu sovit i två timmar :)
Skönt!

Ikväll blir det gym igen,
jag längtar!
Har smällt i mig en hel Twix idag,
så den ska springas bort!
Har lagt det där med vikten lite på hyllan nu
och äter "vanlig" mat igen!
Ni anar inte hur gott det ska bli med spaghetti och köttfärssås ikväll :)
Men träningen fortsätter jag med,
vill bli fastare!
Sen tar vi tag i de sista kilona efter jul tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar