torsdag 25 december 2008

Juldagen!

Idag blev det som sagt en tripp till Sparreholm,
och Ellioths farmor och farfar...
Åt lite julmat,
växlade några ord,
och bytte julklappar...
Därefter for vi till Ellioths kusiner
och firade Rasmus då han fyller år på nyårsdagen,
och vi antagligen inte är så lämpliga för att köra då :)
Där blev det massor fika & godis!


Nu sitter jag här hemma framför datorn, helt ensam,
eller Ellioth ligger ju i sin säng och sover,
men mer livat än så är det inte!
Mange är iväg och jobbar på Platå,
och tjänar pengar som jag kan shoppa upp på rean imorgon :)
Tror jag ska flytta över Ellioth till vår säng nu,
och krypa ner bredvid honom och snuffsa honom i håret <3
Älskar mina grabbar!


Får bli ett par bilder från dagen även i detta inlägg:




prinsen <3

finaste grabbarna på jorden <3


Ellioth med faster Marielle


Marielles supertjusiga pepparkakshus


Lite bus innan avfärd!









2 kommentarer:

  1. är din killes hår sådär naturligt?? :-S han skulle behöva klippa sig!! din bäbis ser precis ut som mig när jag var liten, så snygg måste jag säga!

    SvaraRadera
  2. God jul i efterskott!
    Har varit dåligt med ork till datan nu så jag är lite sen-
    Hoppas ni hade en bra jul!
    Kram

    SvaraRadera