tisdag 30 december 2008

Gnällkärringen Sofia!

Gissa vad som väntade mig i brevlådan när jag kom hem?
Jo, ett paket från Nelly och det betyder lycka!
Det är något speciellt att få hem ett paket på posten,
det känns mycket roligare än att släpa med sig en påse hem från stan...
Why liksom?
Dessutom fick vi åka stan runt för att få fatt i min klänning från stylebystars,
och när jag mäkta stolt packar upp den, jo, då är dragkedjan helt paj...
Fasen alltså!
Här har jag gått och väntat på klänningen sååå länge,
ringt och bråkat med deras kundtjänst så många gånger,
dem har ljugit mig rakt upp i ansiktet,
och så när den äntligen kommer är den trasig...
Åhh, den som var så himla fin!
Får se hur dem kompenserar mig,
jag hinner ju inte skicka tillbaka den nu liksom :(

Skulle lägga upp bilder på allt fint jag fick idag,
men självklart dog batteriet på kameran...Typiskt!
Så bilder får komma upp imorgon istället,
om jag nu hinner med det...
Har tänkt gå upp i ottan för att hinna iväg en sväng till gymmet!
Känns bra att jag skriver det här,
för får jag inte arslet ur och går dit så vet jag att jag får ångest när jag måste berätta det här,
smart där Sofia :)

Självklart laggar tangentbordet på nya datan nu också,
passande...eller inte!

Nästa hyra går till länsrätten osv...
Tror ni vi har mycket krångel vid fel tidpunkt eller,
jotack!

Känner mig som värsta gnällkärringen nu,
men tack och lov att vi inte fått kräksjukan (peppar, peppar...) än iaf!
Det är jag glad för!

Nu ska jag krypa ner,
natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar