måndag 29 december 2008

Morrn morrn

jjosey säger:

det är väl 20 kilo i varje väska? :)

Jo, vanligtvis brukar det väl vara det...Det har alltid varit det när vi flugit reguljärt iaf! MEN, nu flyger vi ju charter (...och jag klappar inte när piloten sätter ner planet!!!) och då får man tydligen bara ha 15 kg. Tro mig, det stämmer, då min mor ringt flygbolaget och kollat upp det :)
Aja, kläder får vi väl skippa, huvudsaken att Ellioth får med sig liite mat :)

Nu sitter jag här, aningen trött, men när man tänker på vad som komma skall, så blir man rätt pigg iaf! Nu kan jag ju stå ut, när jag får möta sol & värme om en vecka! :P

Har inget vettigt att skriva,
och dåligt om bilder är det också...
Dels pga att jag sitter vid den nya datorn,
och dels för att man inte tar lika många bilder längre.
Nu när man jobbar blir det ju ingen dokumentation alls :(
Kommer bli bättring på det när vi är i Thai, lovar!
Speciellt nu när jag kan blogga från hotellrummet också (förhoppningsvis)!

Hörs people!

2 kommentarer:

  1. En fråga :)

    Hur gjorde du för att få en gadget som räknar besökare idag och besökare allt som allt?

    SvaraRadera
  2. han är väl gammal nog att äta vanlig mat :-S!! ta med en stavmixer istället och laga ordentlig mat!! Blöjor finns där, köpte själv när jag var därborta!

    SvaraRadera