fredag 26 december 2008

Det var då fasen...

Phuhhh,
äntligen hemma!
Men det kommer inte vara länge...

Har varit och shoppat hela dagen!
Och tro det eller ej, jag har handlat på avbetalning för första gången :)
En bärbar dator blev det, som nu ska tankas full med filmer, och så ska den få följa med till Thailand! Snacka om att det blir livat på bloggen då också, om nu hotellen har trådlöst internet :)
Fick den till jäkligt bra pris dessutom, mellandagsrea-me like, och räntefritt i 12 månader. Vi kommer dessutom försöka pynta av den i snabbare takt!
Den var jäkligt välbehövlig, och det är inte så lätt att punga upp 7500 på en och samma gång!
(Måste försöka att få det till en posotiv grej, jag som eg är emot att handla på kredit, haha!)

Såklart inhandlades det ju en hel del annat senare på stan också,
bilder kommer förmodligen imorgon!

Nu är jag sur som en sill...
Har precis varit och storhandlat inför resan, vilket innebar en sådär 50 burkar barnmat, en kartong välling, 3 paket blöjor, 3 paket välling osv...och så när vi kommer hem, jo, då står självklart hissen still! Jag ska ringa Mannersson och kräva att få bo gratis dem sista månaderna, detta funkar ju för fan inte!
Blir galen på den där hissen, man får anpassa sitt liv efter den liksom! (typ.)

Nu ska Mange och jag iväg på bio. Ska kika på den nya Australia! Mysigt att unna sig något, efter några veckor med mycket jobb & slit nu...Ellioth har det som vanligt mysigt hos mormor & morfar!

1 kommentar:

  1. Jävel & handla inför resan då. Har dom inga blöjor i thailand? ;)

    God fortsättning!

    SvaraRadera