onsdag 3 december 2008

Jag somnar till Bolibompa, nästan

Blev visst inget blogginlägg igårkväll,
jag har inte tid med det här längre...
Så fort jag kommer hem krymper mina ögon till små streck,
och vips så har jag somnat :)

Igårkväll hann jag även med ett gympass med min lil´sis...
30 min cross, snabbt, snabbt snabbt...
Mage, armar & ben på det!
Två tomater vandrade hem från simhallen någon timme senare!

Karl´n och jag hann även med en god middag,
vid 17.15,
jisses vad det var skoj att äta vid en normal tid!

Nu är det jobb som gäller igen,
9-17, vilket egentligen ska vara till 18 tydligen
men det har jag ju inte tid med,
ska vara på Lidl då ju!
Ellioth är på benen igen vilket betyder att Mange är på jobbet
och Ellioth ska få åka till sin morfar a.k.a "dagpappa"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar