torsdag 25 december 2008

Julaftonen!

...och så åter till julaftonen!
Vi hade som sagt jättemysigt,
trevligt sällskap & julklappar så att det hade varit nog med hälften!

På kvällen satt vi som sagt kvar och spelade spel,
medans Fanny for till stan för att festa...
Men så långt kom hon ju inte :) Vi fick fara och hjälpa henne upp ur diket i Gistad...
Det jag skulle berätta vad ju att Rasmus höll på att bli överkörd...Skitläskigt var det...
När vi fått upp Fannys bil ur diket och den hade backats upp på vägen så kom det en bil bakom. Så vi blev tvungna att köra fram hennes bil och parkera den framför våran så att bilen bakom kunde komma fram. Det var bara det att Rasmus sprang över vägen precis framför Fannys bil, och när han gör det är det så halt så han inte kan stanna utan han far in i vår bil och håller på att ramla ner under Fannys bil men som tur var fick jag tag i jackan på honom! Hade jag inte fått det kunde kvällen slutat rikitgt illa vill jag lova, fy vad läskigt!

Mer ord om den dagen behövs nog inte,
bildspel följer här under:

kärlek på julafton <3
vadå, fanns det en gran där bakom paketen?
som sagt, hälften vore nog!
vår sköna tomte,
jag citerar honom:
"jag har inte haft det såhär körigt sedan -92!"
haha
Ellioth gillade tomten mer än paketen :)
Ellioth myser med Jocke!
Mm, här sitter vi på paketen :)
En liten del av Ellioths julklappar :)
Ellioth m. moster Sanna
...och så Fanny på åkern :)

Hade som sagt en jättetrevlig kväll sedan,
med spel & alkohol!
Och du Syrran,
Jocke tyckte vi skulle komma ut en kväll och sova över så vi alla kunde dricka...
Så nu väntar vi på inbjudan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar