lördag 20 december 2008

Snart 2009

Då var även denna lördag över,
att dagarna går så himla fort skrämmer mig en gnutta...
Dels för att Ellioth snart kommer vara 15,
och dessutom för att jag inte vet hur vi ska hinna med allt innan vi åker om 14 dagar,
hjälp mig någon!?

Eftermiddagen/kvällen blev iaf supertrevlig,
det är ju alltid så himla mysigt att ha familjen samlad!
Dock bjöds det inte på någon mat på Platå (då dem endast hade buffé) utan vi hamnade istället på Yogi...Jag kände det som att det var att kasta en femhundring i sjön då min mat smakade skit! Trist som tusan, men jag njöt av sällskapet istället!

Nu har jag & Mange precis skrattat oss igenom Ice Age 2,
och jag kan säga så mycket som att jag lär nog ha träningsvärk i magen imorgon :)
Dessutom lär ju magen inte bara ha träningsvärk utan den kommer se ut som jag är gravid i nionde månaden också då karln min har tvingat (?) i mig både julskinka, parmaskinka, salami, kex med ost, ostbågar, julmust & en flaska vin :)

Här kommer några bilder på vårt (årets) charmtroll,
som jag brukar säga,
titta och njut:

det borde vara förbjudet att vara såhär söt!
ja HALAJNA, honom bakade jag bra :)
tröttfisen gosar med mormor! ...
dagen till ära bar han sitt fina halsband han fick av "västervikarna" i doppresent!

Tyvärr fick vi bara suddiga bilder på de andra deltagarna,
men Ellioth brukar ju gå hem :)
Godnatt!



1 kommentar:

  1. Ja han är verkligen den sötaste unge jag har sett, man blir glad varje gång man får se kort på honom! Kram Frida

    SvaraRadera