tisdag 16 december 2008

Ge upp!


Anonym sa:
håller med Lovisa!! Bloggen skriker dubbelmoral! och ja, det enda du gör är försvara dig i hela din blogg, orka bry sig.

Förstår inte att dessa människor orkar...
Varför läser de ens min blogg om det ända dem gör är att vara inne och leta fel?
Jag läser bloggar jag tycker är roliga,
och i min egen blogg skriver jag allt som faller mig in!
Passar det inte, sluta då läsa! Och skit i kommentarerna!

Strax är det träning,
jag längtar efter att få röra på mig!
Även att huvudet är helt igentäppt,
hatar förkylningar :(

1 kommentar:

  1. Men snälla människor ge upp..Låt tjejen få vara ifred.Jag blir så arg när andra lägger sig i. Hon får väl skriva sina tankar och funderingar om hon vill.Det är väl det bloggen är till för?? Till er som kommenterar ni måste tycka att hon är lite intessant eftersom ni är inne och läser.STÅ PÅ DIG SOFIA!!

    SvaraRadera