måndag 29 december 2008

Jag kan min sak!

Anonym sa:
han är väl gammal nog att äta vanlig mat :-S!! ta med en stavmixer istället och laga ordentlig mat!! Blöjor finns där, köpte själv när jag var därborta!

1. Ja, han kanske är gammal nog för "vanlig" mat men han föredrar puré utan några bitar alls. Vi tvingar inte i honom något han inte vill ha då konsekvensen kan bli att han vägrar äta helt. Bättre att ge honom det han tycjker om då han varit så knölig med maten innan! ...och ibland smakar han "vanlig" mat också! Dagen då vanlig mat passar honom kommer, jag lovar!
2.En stavmixer ska med, för att mixa diverse frukter! Vi ska inte hura något hus, utan bo på hotell, då lagar man inte egne mat! Och maten från restaurangerna ska man vara försiktig med då hepatit a smittar genom mat, och han är för liten för att vaccineras mot det!
3. Blöjor finns, det vet jag också eftersom det är min elfte gång jag åker dit, men kanske inte första veckan då vi nästan befinner oss "in the middle of nowhere"!

Tro mig, jag kan det här med resor, ingen behöver försöka "läxa upp mig"!

Sitter på jobbet nu och har lunchrast!
Det är helt galet här idag, det ringer på hela tiden...Men jag gillar det, lär mig så mycket nya saker!

Träning ikväll, gissa om jag längtat!?
Jovars!

1 kommentar:

  1. Gud vad roligt att ni snart åker till Thailand, när åker ni och när kommer ni hem.... Ps. ha ett gott Nytt År.. Kramizar ewa

    SvaraRadera