måndag 8 december 2008

Mysmorgon!

Vaknade redan vid 04.45 och var jättepigg...
Kanske beror på att jag antagligen somnade strax efter 21 igår också!
Kröp iaf upp i Manges famn,
han var dock inte lika pigg men det såg jag till att han blev :)
Efter att jag duschat fick han kliva upp
och göra mig sällskap medans jag gjorde mig iordning...
Han låg i morgonrock, på en kudde på golvet,
och bara sällskapade mig!
Sedan kröp vi upp i soffan,
under en filt,
såg på Nyheterna
och åt frukost!
Hur mysigt var inte det tror ni?
En vanlig måndagmorgon liksom...
Damn vad jag älskar den karln,
om inte ännu mer den lilla fisungen som låg och snarkade i sin säng!

Imorgon är jag ledig,
tänkte ta med Ellioth på hans älskade babysim...
Någon som ska med?

Nu måste jag jobba igen,
ciao

1 kommentar:

  1. haha, stackars karl!! låt honom sova Sofia!! ;)

    SvaraRadera