onsdag 31 juli 2013

Dejt

Min kära kollega och fotograf (?) Erik!

Vilken dag! Rakt igenom helt fantastisk, om vi bortser från åskan. Massor godingar var på besök i parken, bland annat fina Johänna och det roligaste av allt, de vi umgicks med hela veckan i Egypten. Jag blev så himla paff (då vi inte haft någon kontakt sedan resan i mars) och det var så himla kul! Precis innan jag slutade väntade dessutom mina prinsar på mig på parkeringen... Lillnuffe (Elton!) bokstavligt sprang och kastade sig in i min famn, ni vet sådär som i film :) <3 Vi pussades och kramades lite, och kidsen visade sina fiskar de fångat (och hade med sig!) för deras favvo Henke (min tillfälliga chef) och sedan for de hemåt. Jag och min härliga kollega Erik fortsatte istället på taco-dejt på hotellet! Detta planerades typ för en månad sedan då vi jobbade vårt första pass tillsammans och nu äntligen idag slutade vi samtidigt och kunde ta dejten :) Kul att det tisslats och tasslats lite angående vår "dejt" bland andra kollegor, och att vi själva också spelat på det :) Jag hymlar inte direkt med att jag är gift och har mina kiddos, och den här lilla Erik är bara 22 bast men vi kommer jäkligt bra överens helt enkelt. Han är som min lilla son som kommer och berättar om sina galna upptåg för sin morsa :D (Ja, jag känner mig skitgammal ibland...)

Nu är jag nyss hemkommen och strax är det läggdags! Imorgon är det jobb igen 10-19 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar