måndag 1 juli 2013

Otränad!

Nu ikväll drog jag på mig träningskläderna och for iväg på ett bodypump-pass. Äntligen! Låt säga att det är cirka fyra veckor sedan jag tränade ett sådant pass sist, och jisses vad jag tappat. Och herregud vad jag förstört för mig själv gällande plankutmaningen... Jag hade två minuter att köra efter passet men mina ben bar mig knappt, ja alltså de orkade inte hålla uppe mig i plankan. Och hur stort jobb gör de i plankan liksom?? Typ nada. Otränad deluxe. Benen skakar när jag ligger ner liksom. Det blir spännande att jobba imorgon...:)

Annars har dagen spenderats ute i Ljungsbro. Där fick jag massor sol på mig medan ungarna halvt slog ihjäl varandra. De är inne i en sådan period att de såfort de ser varandra blir helt svarta i ögonen och bara skriker och slår på varandra. Skitkul, verkligen. Och mitt utlägg om att "vi skaffade två barn för att ni skulle ha kul och leka med varandra och för att ni aldrig skulle behöva vara ensamma!" verkade inte heller gå hem. Då hade de ändå varit ifrån varandra i typ 17 timmar liksom, skjut mig! Efter denna dag ska jag njuta av "egentid" på jobbet imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar