söndag 28 juli 2013

Sällskapssjuk!

The love of my life <3

Sitter inlindad i en filt vid sommarstugan, helt ensam. Inte ens solen är här liksom, skitkul... Familjen har dragit på semester och jag blev lämnad kvar här eftersom jag ska jobba. Idag är jag dock ledig, jag tog ledigt för att gå på dop men nu får grabbarna gå på dop utan mig. De stannar nämligen kvar uppe i Sparreholm tills onsdag och det gick inget passande tåg hem för mig ikväll, då fick det bli såhär. Men fy satan vad tråkigt att vara ensam, det passar inte mig alls. Inte ens i en timme var det skönt, jag fick redan då abstinens efter att ha någon att prata med. Och att vara ledig och vara ifrån barnen, nej fy tusan så fel. En sak är ju säker och det är att Mange och jag aldrig kommer skilja oss för jag skulle aldrig klara mig en vecka utan kidsen (fetingångest på att vara ifrån dem tre veckor i vinter!!). Vill han skilja sig får han bo ihop med mig ändå, förslagsvis att jag får egen vårdnad. Nej, jag är verkligen ingen ensamvarg. Så, snälla solen, du kan väl åtminstone komma på besök här nu i mitt ensamma mörker :)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar