söndag 14 juli 2013

Förrymt djur!

Alltså när man är ute och kör bil har man ju tanken att det kan hoppa ut ett djur på vägen. När man kör i djurparken tänker man att djuren är i sina hägn och så sitter man och drömmer sig bort i sin egna lilla värld... Men nej, då hoppar denna mara ut mitt framför bilen och tvingar mig tvärnita! Och så sitter han bara där i typ två minuter tills han väljer att flytta sig en bit bort... Alltså jag tänker att dessa är typ stora som kaniner men nejvars, de är typ lika stora som en halv elefant! Ja, ni ser ju... Skojar ni att jag höll på att skita på mig :)! Jag väcktes ju iaf till liv efter mitt sega 10.30-20-pass!

Nu har jag gått på semester, ja jag jobbar inte förrän på torsdag igen så imorgon drar vi till fina vänner i Stockholm! Och nu är det nog dags för mig att sätta igång med packningen...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar