lördag 27 juli 2013

Dop!

Dopoutfit!

Våra kids har kommit in i riktigt semestermode och ger oss sovmorgon varje morgon! Elton väckte oss vid 8 och Ellioth kom inte upp förrän efter 9, lyx! Jag duschade och gjorde mig iordning för dop och sedan åkte jag iväg till Ekholmen centrum. Där finns en Lindex-butik som inte har jättemycket kunder vilket gör att det finns massor bra plagg på rea. Nu är det dessutom halva reapriset så jag fyndade lite fina saker! Därefter blev det en sväng på systemet för att inhandla en flarra vitt och sedan Ica för lite ingredienser till hemmagjord potatissallad. Väl hemma styrde jag bara upp kidsen med kläder och frilla och sedan for vi iväg på dop för lilla Ida. Det var ett sånt där lagom långt och lagom kristet dop och efteråt bjöds det på fika i deras trädgård. Det var supermysigt och kidsen röjde loss som tusan!

Nu hänger vi vid sommarstugan med våra wt-grannar, det bjuds på grillat och vin (det sistnämnda bara för oss tjejer, gubbarna kör!)! Livet är bra fint <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar