måndag 15 juli 2013

3 dagars semester <3

Dagens! Kul att piffa till sig lite nu när man i princip bor i Kolmårds-uniformen :)

Nu har semestern börjat, även att jag bara har tre dagar så känns det så jäkla gött! Extra gött när jag lyckades byta bort ett pass nästa vecka vilket ger mig tre dagar semester även då. Galet lycklig när vi då kan klämma in en liten tripp ner till våra älsklingar i Anderslöv <3 Jag slutar dessutom 15 på söndag så vi drar redan då på kvällen (och hoppas på att kidsen sover i bilen!)!

Och nu är vi ju alltså påväg till våra godingar Johanna, Pontus och lilla Filippa i Stockholm. Mange och barnen vill till Gröna Lund imorgon men det sätter jag stopp för. Denna vecka är den vecka då alla parker har som mest besökare och jag vägrar köa i timmar för att grabbarna ska få åka några karuseller. Nej, det blir nog lite små utflykter med någon båttur och så självklart shopping :)

Nej, nu måste jag kika framåt på vägen då jag ju börjar bli gammal och få sämre balanssinne så nu mår jag illa ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar