torsdag 25 juli 2013

Delfintränarna

Möttes av dessa två delfintränare när jag kom innanför dörren :)

Ett tips till er föräldrar där ute: Behöver era kids utklädningskläder? På Polarn o Pyret finns alltså delfintränar-dräkter för 134:-! :)

Har haft en helt fantastisk dag på jobbet! Trevliga, glada gäster och alltid så goa kollegor! Idag fick jag en sådan där riktigt bra känsla av välbehag i magen. Trots tre dagar ledigt, tre helt fantastiska dagar, så är det ALDRIG tråkigt att gå till jobbet igen. Jag älskar varenda sekund (bortsett från när jag måste ta hand om asen till skrindor!)! Vart hittar jag ett sådant här arbete sen? Finns dem? Troligtvis bara på Kolmården :(

Nu ska det vikas tvätt och sedan är det läggdags. Imorgon är det jobb igen men då är det kortdag och jag slutar redan vid 15. Då tar jag helg och laddar för två dagar med dop! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar