lördag 6 juli 2013

Bortskämd på jobbet!

Den osminkade sanningen... Det här kortet är taget klockan 6.30 imorse (efter alldeles för lite sömn), en minut efter att jag stigit upp ur sängen. Ser jag ändå inte inte ganska pigg ut? Fattar ni hur bäst mitt sommarjobb är?! Oavsett sömnbrist/huvudvärk/vaknat på fel sida så är man såhär lycklig när man vet att en jobbdag väntar <3

En liten pojke sprang bort idag, 3 år gammal, vilket jag fick styra upp. Mamman och pappan var lugna trots att det tog 30 minuter innan vi hittade grabben. Jag själv höll på att börja gråta. Mitt hjärta håller på att hoppa ur kroppen om jag bara tappar sikten på ett av mina barn i två sekunder liksom. Usch. Men grabben kom ju tillrätta och han var inte ett dugg ledsen :)

Min fina handledare från praktiken var på besök på jobbet idag och hade med sig en påse full med gott som hon skämde bort mig med. Flädersaft, fläderchampagne och hennes supergoda "tekakor". Tack!!

Nu är jag helt slut med stans huvudvärk så snart blir det dusch och sedan sängen. Imorgon är det ju jobb igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar