torsdag 18 juli 2013

Semester-mode

Fick hem ett par asläckra boots från Nelly idag. Hade de inte passat hade jag behållt dem ändå, för kartongens skull... Sjukt snygg :)!

Lååång dag på jobbet! Inte så mycket folk, men en lagom ström hela tiden (=ingen vila!) och dessutom hade jag nog gått ner på semester-mode efter min lilla vila, så jag kände mig allt annat än pepp! Dessutom fick jag jobba över då jag skickade hem en kollega som inte alls var pigg, och självklart ställer man upp...

Vi är nyss hemkomna från en liten sväng i lekparken hela familjen! Jag och Mange satt och skrattade ikapp åt vår minsta, lilla envisa unge. Han är sååå jäkla hetsig och går det inte hans väg direkt så skriker han. Man undrar ju vart han fått den egenskapen ifrån? Hmm :) Han vet ju vad han vill om man säger ju så och det sägs ju att sådana barn blir något stort när de blir vuxna, vi får väl hoppas på det ;-)

Nu är det godnatt för imorgon är det jobb igen, 10-19...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar