måndag 22 juli 2013

Utomlands

Vi har haft en helt fantastisk nere vid stranden i Skateholm! "Det känns som vi är i ett annat land!" tjoade Ellioth, inte undra på med den vackra stranden och 27 grader i skuggan vid 10.30 på förmiddagen! Dock var det inte lika nice i vattnet. Jag gick ut en bit för att vänja benen men det värkte så mycket i dem (av köld alltså!) att jag fick gå upp, med tårar i ögonen- så ont gjorde det! Vi tog iaf ett dopp från bryggan, då visade termometern 12 grader. Vi nästa dopp 14 grader och nu innan vi åkte hem var det riktigt skönt och då var det 18 grader! Jag är rätt stolt att jag badade då jag sällan badar när det är under 20 grader:)! Men första doppet minns jag knappt, jag tror jag typ svimmade och slutade andas, sååå satans kallt var det :)

Nu dricker vi cider på en filt i skuggan innan det vankas middag på Nygatan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar