tisdag 30 juli 2013

Lika förälskad

Liten och stor <3

Idag blev det ett kik på lillefanten igen och jag är fortfarande lika förälskad. När jag var där idag "jagade han ifatt" sin snabel och stoppade den så långt ner i halsen att han klöktes, haha, lilla killen. Han är i princip bara ett par stora, vingliga ben men ack så söt <3

Annars har ju dagen varit, hmm, sådär... Folk blir ju så bittra när det regnar, och inte alls samarbetsvilliga. Jag bad liksom en dam att fälla ned sitt paraply eller ställa sig längst bak idag (då hon skymde sikten för massor andra gäster!) på sälshowen och då var jag en jävla idiot och "hur fan är du funtad?". Hur var hon funtad undrar jag lite mer då? Äsch! Stelfrusen och dyngsur styrde jag hemåt nu på kvällskvisten, tog ett varmt bad och nu sällskapas jag av världens bästa Johänna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar