tisdag 2 juli 2013

Varning för elefant!

Såhär ser trafikskyltarna ut på Kolmården :)

Grym dag på jobbet, som vanligt. Lagom mycket gäster, glada sådana och lagom väder. Hade jag dock vetat att jag skulle vara med på tv hade jag tagit tag i frillan lite bättre imorse och kastat på lite smink. Nu fick jag vara med ändå, trött, osminkad och med trassligt hår (och gylfen nere, märkte jag precis efteråt!). Så i höst lär jag väl synas på tv, i någon dokusåpa, #kändis (!).

På eftermiddagen ringde världens bästa pappa och förgyllde tillvaron ännu mer. Han berättade att han plockat en hel hink jordgubbar och åkt förbi med (snarare en omväg på cirka fyra mil tur och retur) hemma hos oss <3 Dessa mumsar jag på nu liggandes i soffan, med sådan där träningsvärk som får en att känna som att man har 40 graders feber. AJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar